Aj aj aj

det gör så jäklarns ont alltså! jag och johanna cyklade på våra ybersnygga cyklar till hemlingby  för att gå sexan, men när vi gått hela så bestämmer vi oss för att gå ett varv till . efter ett tag kom jag på att jag tagit fel skor, och har tagit mina gamla där det är cirkus 37 på, så jag har världens skavsår nu på båda fötterna. ruggit trist eftersom jag bestämt att träna ganska mycket i veckan. men inge grin för det inte, jag får helt enkelt härda ut. :)
nu ska vi käka , sen ska jag till johanna och färga hennes hår, sen ska troligen hon färga mitt med, om jag har bestämt mig vilken färg ;P så blir det nog rå plugg också, inte fräsigt.


image45image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0