fyfan!

att en 10åring kan bli mördad på detta sätt är helt sjukt! det bryter upp i hjärtat, jag vill bara ta och banka in bra jävla vett i den där 42-åringens huvud! hur FAN kan man vara så pantad? hur fan kan man döda ett barn? hur fan tänker han? det finns så jävla mycket frågor men inga svar, blir bara så jävla irreterad/arg/förbannad och ledsen!!
jag hoppas verkligen att 42-åringen mördas i fängelse (barn-mord går inte hem där!) , hur fan kan man vara så pantad? ikväll tänds ljusen för Engla i stjärnsund .. jag har precis tänt flera ljus i mitt rum, för jag blev verkligen ledsen av det här. fyfan ! mer kan ni läsa Här eller på Aftonbladets hemsida..


har varit hos johanna ett tag iallafall, vi snackade och drack te! när jag skulle gå till henne var jag helt ledsen, så det var väldigt skönt att vara där! ska gå upp tidigt imorgon, hade tänkt halv8-8 eller något så man inte sover bort dagen.. sen så ska jag till Johanna och äta frukost, sen så ska vi cyckla till friskis och gymma lite! skönt! nästa månad blir det nog inge gymkort för mig eller, jag och johanna ska ta våra promenader ist, och så vill jag ha tid för min daniel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0