Back to reality

Nu sitter jag på jobbet och bara tar det lugnt. Det är väldigt mycket folk som ringer idag men det är bara trevligt att vara extra-trevlig. Ja, man måste ju försöka få fram den trevliga sidan också, nästan den övertrevliga.
Jag , Sara och Malin hade nyss frukost då vi satt och pratade om killar, som för övrigt är ett ganska roligt ämne att prata om. jag och Sara kom på att vi bara har fått massa nitar, så nu ska vi försöka rikta in oss på en bra kille som blir våran prins, haha.
Nej men helt seriöst, jag orkar inte hålla på att flamsa omkring nu, vill bara hitta nå seriöst och slå mig ner :) men det kommer väl tids nog det med ..

Nu ska jag sitta och kika runt lite här, sen så runt 5 slutar jag och då är det bara cykling hemåt och myskväll med min KÄRA, ÄLSKADE familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0