GJORT EN KENZA

Tjena gofisar !

Nu är jag äntligen - efter många om och men - hemma. Skönt är det faktiskt, för jag höll på att få ett nervsammanbrott på alla dryga turkar och mormor. Ja, det var mycket värre än vad jag trodde att det skulle vara, vid varje stånd skrek dom ; Ey, Victoria Beckham is here! eller typ; vackra svenska flicka, och bla bla bla. Det var sjukt jobbigt för det var verkligen vid VARJE stånd.
Men .. jag kan ju säga att jag tog åt mig utav en viss persons komplimanger, ja jag blev helt såld i en turk där nere. Herregud vad jag saknar honom..
Nej det blev ett lite tråkigt inlägg det här, men jag kan säga att jag inte är så jättebrun och jag är helt sönderflagnad på ryggen, och nu ska jag adda allas turkars msn och lägga in bilder på datorn :)
Vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0