Haha alltid lika roligt..

Sätter på mobilen på högsta volym, bläddrar fram House babe klickar på "spela upp", hoppar på cykeln och trampar.
POFF säger det, men jag trodde att det var nå fel på mobilen. I uppförsbacken känner jag att det börjar bli lite trögt och kollar ner på hjulen (fråga mig inte varför) och så ser jag att jag har punka.
- fan i helvete skit korvar, står jag och svär för mig själv. Inga pengar på mobilen, jag är trött, jag är hungrig, jag är sur, jag är kall, jag är genomblöt och står ståendes hela själv vid Statoil. Inte en chans att jag går hem med den här äckelcykeln, tänker jag..

Så kom jag att tänka på pappa, min kära pappa. Och tur som jag har så kommer han och hämtar mig, vad skulle jag göra utan dig farsgubben? Du är alla tiders.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0