I just call to say..

Gud vad jag har smsat med min turk idag, haha :) det har varit riktigt roligt och jag blir så glad hela tiden, men tillochmed jag vet att det inte kommer att funka , jag tycker fan det är jobbigt att åka till Sandviken , men det är bra att ha en superbra kompis :)
Kom nyss hem från stan, köpte en kofta, lite örhängen och en till grej som jag inte kan nämna ;) Kommer visa bilder på koftan och jackan senare idag, tror jag. Har träning till halv 10 så är väl hemma runt halv 11 och det känns inte så suuuuper bra att knäppa kort då, haha. Så vi får se, antingen idag eller imorgon :)

Jodåsatt, idag är det första träningen med dansen, ska bli skönt att komma igång igen . Får se hur det blir med jazzen, om jag fortsätter på den eller inte. Det återstår att se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0