I'm in deep breath

Igår gick jag och la mig vid åtta tiden, efter ett tag fick jag ett sms; följa med mig till ica? och det var ju lika bra att gå upp det, jag kom på att jag behövde mer hårfärg till luggen, annars blir det orange och det gillar vi ju inte ;)
Så direkt när jag kom hem la jag mig och sov till halv 12 idag, så jag sov mer än 14 timmar! Så nu är jag utvilad och glad :)
Ska försöka färga lite hår själv, sen kommer Johanna och Sara som ska färga och sätta i mitt löshår. gud vad kul det ska bli med lite nytt i håret, är så jävla leds på mitt nu så jag vet inte var jag ska ta vägen alltså..

Funderar på att åka till pappa idag, men sen kom jag på att man lär ju packa massa kläder för en hel vecka och det är det värsta jag vet. Jag hatar det där , de söndagarna då man kom tillbaka från respektive förälder och var tvungen att packa upp en hel trunk med kläder och veta att de var en vecka kvar till man var tvungen att gör samma visa igen. Hua!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0