JAG ÄLSKAR DIG

Kom precis hem från en trevlig cykeltur med världens goaste Stina. Har inte träffat tjejen sen sista april (vilket för övrigt är en dag jag helst vill glömma;) nej men det var trevligt. Pratade igenom allting i kort som har hänt sedan dess och jag förstår att det är lite svårt att hänga med ;P Hon berättade även massa saker sen sista april och jag har aldrig varit med röd om kinderna tror jag, fyfan va jag skämms!
Äh men det som är gjort, är gjort eller hur ? tar det där med en nypa salt jag ;)

Tror att det spökar på övervåningen också. När jag och min faster satt och pratade hörde vi en tung jävla duns uppifrån, så jag slog 112 ifall det skulle vara nå, vi sprang upp och kolla och lika fort ner igen, så töntiga. Sen när jag var ute hade det tydligen varit en till duns så ja , jag sover inte uppe nu iallafall.

Ska hoppa i säng nu, gud vad skönt det ska bli. Dröm sött!



Wiktoria,


Kommentarer
Postat av: M

justja du va ju på den där ferren å vurpah hahahaha

2008-08-07 @ 02:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0