Läkerol is the shit.

Nu sitter jag på jobbet  (gör jag något annat?) och smaskar Läkerol, ja jag vet att det är bara socker men eftersom jag har såpass ont i halsen så tar jag ju första bästa.
Vilket skitväder det är ute då, och jag som ska cykla hem! hua.. Imorse fick jag ha jackan, mössa och vantar på, en var jag tvungen att ha solbrillor för att inte sminket skulle rinna (haha är jag verkligen så fjortis som jag låter?) nej men det såg väl nice ut, jag fick ju en och annan tut när jag cyklade så jag är nöjd ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Mistah!

Folk tutar ju så att du inte ska somna och ramla omkull förstår du väl. Det går ju rykten om att du ramlar ganska mycket när du går ut...

2008-08-04 @ 17:00:59
Postat av: Anonym

Jag försöker ignorera den där kommentaren.

2008-08-04 @ 18:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0