Men varför är det så svårt?

Sitter här nu och vill skriva, skriva av mig allt jag känner inombords och bara .. ja, skriva av mig allt. det är så himla mycket jag känner och olika funderingar, jag vet ärligt talat inte vad jag ska tro längre. Jag iriDet ska bli så skönt att komma till stugan i helgen, få träffa min pappa och världens bästa kusin, att bara slappna av, skita i allt omkring sig, fiska, gosa, ja allting.. - det är toppen

Dansen gick bra, var lite tråkig men det är ju en bra träning ändå. Ska nog sluta på jazzen och bara ta ragga, hiphop och styrka/stretch. Jo, det blir nog så.. Eller? Fan jag lär prata med Elin ;P 
Nu ska jag dricka upp mitt te och kika om det är någon vettig person att skriva till på MSN. Jag hoppas att just Du är inne, faktiskt.  

Denna kofta köpte jag idag:





Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken söt :)

2008-08-27 @ 19:05:44
URL: http://emelieisakssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0