Solning på g

Hej på er söta ungar.
Blev glest med uppdatering igår kväll va? Men sanningen var den att jag var med min kära vän Johanna. Hon kom till mitt jobb runt 4 och så skulle hon ta med sig en cykel och mitt bankkort, hade hon med sig det tror ni? Nej. Men det löste vi ganska snabbt. Vi fick gå hem från Volvo, och vi var tvungen att ta en omväg så igenom hela brynäs gick vi. Vid herrgårdshagen kom vi på att vi kunde skjutsa varandra, haha smartisar.
Sen var jag lätt och lagom sur, som jag alltid blir när jag är trött och hungrig, ingen nice kombination det inte.
Blev en ganska tidig kväll som avslutades med ett mycket trevligt samtal, men en person som alltid får mig bra på humör.

Nu ska vi äta frulle sen springer vi upp till Grossisten och pratar med gubbarna där. Sedan är det bara att invänta lunchen då det blir solning för hela slanten, skönt värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0