Syskonrelation?

När jag ringde till Stina nyss så försökte vi bestämma hur vi skulle göra med alla saker som jag hade där, och saker som hon hade här. Eftersom Stina skulle åka på hennes systers match runt halv 3 så var det lite bråttom, och jag kom på (trodde?) att min lillasyster spelade i samma lag som stinas lillasyster.
- Ja men vad bra , då kan jag ge saker till Malin så ger du till Kajsa? sa jag,
- Hur ska Kajsa få Malins saker då?
- Ja de spelar väl i samma lag?

Och fan va fel jag hade ;P haha. Nej så jag tycker att det är dags att jag och mallan får lite bättre relation, visst har vi en superbra men sen jag blev sur för att hon tog mina kompisars msn har vi inte pratat så mycket. Så , ikväll blir det te, mys och snack. Funkar bra en dag som den här ;)

... snart ska vi ut och äta också, Jag är hungrig!



 Jag älskar den här bilden! togs.. förra sommaren på gräso tror jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0