Godmorgon !

Hej och godmorgon bloggen och läsarna ;) Inatt har jag sovit superdåligt, har inte sovit någonting alls.. Och det finns ju inget minneskort i playstationet här så inatt fick playstationet DAMP och jag blev sur och stängde av det, så nu är allting borta. Nu lär jag börja om från början :( Alltså, eftersom det inte finns minneskort har jag struntat i att stänga av det och bara stängt av tvn, för då slipper man börja om hela tiden, Right?

Aja, idag får jag permis ett tag. Runt tre har mormor fest så då ska jag hem dit i ca två timmar och träffa släkten, faan va pinsamt att jag kommer vara  helt risig och kommer gå som en invalido.. Näe jag vene, jag ska säga åt mamma att ta med sig lite mer smink och kanske plattången så får man göra det bästa av situationen. Det är så tråkigt att vara risig när alla är helt fina i klänningar och kavaj och sånt :)
Ja men det ska bli skönt att få komma hem, bara om de är för några timmar! Imorgon kommer kirurgen igen, han har varit borta över helgen,. jag saknar han faktiskt ! Så.. ja imorgon får vi se om jag får åka hem =) I hoope so, jag har inte ens slagit in mina julklappar , har inte hunnit köpt till alla heller :( crap ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0