För mig spelar det ingen roll!

Hej på er alla!
Just nu, Just idag, så mår jag ganska bra. Är inga deppiga miner, inga deppiga tankar, och det känns som att allt har klarnat upp.
Jobbet gick förjäkla snabbt idag, blev tom. stressad på slutet. Känns som att gummiverkstan har fått ett bra skratt åt mig iaf, de skrämmer ihjäl mig jämt! är det inte pontus så är det mange, och är det inte dom så är det nicke, haha. Så pinsamt att jag är så lättskrämd.
Roger sa också att han ville anställa mig som kaffekokare hemma hos honom på kvällarna, ja, det är bra att man lyckas med någonting iallafall ;)

Har precis varit och fixat pass, skitsnygg polis var det och jag var helt risig som vanligt ;P Kanske dags att börja ändra sina vanor nu, haha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0