blev tidigt igår!

japp, igår gick jag och la mig halv 9! var så skönt att vakna helt pigg imorse :) jobbet gick snabbt och jag hade saker att göra hela tiden, fick tillochmed skynda mig sista kvarten för jag skulle åka med en kille där och handla tårtor och sånt mums. Han slutar nämligen på måndag, vilket är väldigt synd för jag tokgillar den där killen . Absolut trevligast på Gösta Samuelsson, helt klart.
Så, det bjöds på tårta och läsk(för min del) och massa prat. Mycket trevligt. Eftersom jag redan dragit ut på tiden då så var det ingen idé att åka buss hem, utan jag väntade på mamma för att åka med henne. så la jag mig i massagestolen i en halvtimme och tvärslockna ;P så skönt och underbart!!!

Nu ska jag invänta mat, sedan klippa gräset (pengar, pengar ;) och sen så ska jag åka och handla SKOOOR. vet inte varför, men känner mig på skohumör idag så skor it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0