Jag mår som en..

gud ! :) satan i gatan vilken rolig helg jag har haft alltså. Hämtade upp Johanna i torsdags och det var väl där det roliga  började. Johanna kastade ner en kortlek i sjön, målarfärgskrig, vattenkrig, kubtunering, ringåkande osv osv. Har rent ut sagt haft en otroligt bra helg med toppenbra människor :)
Efter gårdagens ringåkande har jag fått en ruggig träningsverk. Jag kan ju säga att vi åkte i 35 knop som motsvarar 60/70 km (tror jag?) så det var väldigt svårt att hålla i sig. och när vi åkte på öppna havet så var det jättestora vågor så man fick ingen  luft typ :D min vurpa var ändå snyggast, jag flög ca 2 meter upp i luften, sen vände jag mig där och gjorde magplask! kände hur heeela ryggen knäcktes men det är ju bara mys ;)

Tänker inte skriva så mycket mer, utan ni får se på bilder istället :)


mys på bryggan

sleeptajm

mys på bryggan

vattenkrig

mys på bryggan

stek :)

åka ring

gunga

Random-bild

on the way hooooooooome :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0