Lite tips!

Hej på er sötungar!
Har inte haft något internet på kvällen igår och på hela dagen idag, därför ingen updatering. Det blev staden idag med, efter jobbet då såklart. Min lillesyster ville ha lite nytt i sin garderob med och hon ville att jag skulle bestämma. Så det var väl sagt och gjort, haha. Jag tror inte att hon bestämde någonting, men är man på stan med mig så får det bli så.
Idag har jag fått stämpeln som Volvos värsta blondin. ja, det låter lika hemskt som det är, Imorse såg jag att Greger hade problem med en bur (en stor, längre än mig) och han frågade om jag ville hjälpa honom, så alltså skulle jag IN där och hålla i så han kunde stänga, inte tänkte jag på hur jag skulle komma ut sen eller.. så ja, där låste han fast mig och hämtade några som skrattade åt mig. pinsamt? ja!
här är iallafall några av de grejerna jag har hunnit fota som jag har inhandlat under de här dagarna!


   Söt bikini (visar inte trosorna, de ser ju precis likadana ut!) tyckte om att det gick som halterneck


Hårinpackning för dem som färgar håret mycket, har det slitet eller bara vill ha lite glans i det! toppenbra!


Silverschampo eller vanligt schampo (för de som vill). Jag använde det direkt när jag kom hem igår och det funkar super, tar bort det gula direkt - och har en mysig, lugn doft av viol!



Ansiktsmask för dem som inte har problem med finnar eller dylikt, det "rensar" huden och tar bort förgiftningar som rester av smink, avgaser, tvålar, osv! det ser jätteäckligt ut men det funkar superbra. Kände mig som ny!



Till vänster; nagelolja. Är bra för torra nagelband, funkar super! jag använder det mycket för att jag håller på att städar, river upp kartonger och badar mycket. Det stärker och reparerar.
Den orangea innehåller massa vitaminer för naglarna, och gör så att man inte biter på dem lika mycket.
Den gröna gör så att de växer fortare så att man inte behöver nagelförlängning ;)



Jeans och linne. Ganska lätt outfit en sval dag bara!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du hårinpackningen o silvershampot? :D:D

2008-06-26 @ 21:08:01
Postat av: Camilla

Grattis tjejen, du är vinnare av den femte designen.

kika in för info. =)

2008-06-26 @ 21:08:24
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Postat av: Wickan

På Lush :)

2008-06-26 @ 22:39:25
URL: http://wickanahlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin bikini

2008-06-27 @ 12:43:29
URL: http://mikaelaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0