kan det bli bättre?




idag är en sån då jag bara hoppar av glädje - jag är så jävla glad.
kan ha att göra med att min bästa sov här i natt, kom runt 12! va så jävla trött, men det blev en bra snackis. sen gick vi upp runt 8 för att åka till Falun. och så har jag spenderat dagen med familj, min bästa och shopping - kan det bli bättre? nej det kan fan inte det.. är så hiiiiimla glad, vill bara ut och skratta
i falun hittade jag väl inte så mycket, ett par wesc jeans som jag inte vet vad jag tycker om, men köpte dom ändå! impulsköp helt enkelt. sen ett par skor, en väska, solbrillor, armband, biknin och tshirts :) är nöjd faktiskt, och allt detta gick under 1000 lappen så jag är bra ekonomisk jag :)
nu ska jag (hör och häpna) laga mat, ni får ha det så bra så hörs vi sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0