Jag är lite sur ..

Just nu känner jag mig inte alls lika glad som jag gjorde tidigare i morse, allting har gått över till stress och depp.. Men det blir väl förmodligen bättre då klockan har slagit kvart över fyra och jag det är träff med svenskarna som ska till Tyskland, ska bli kul :)
Sedan så blir det en massa plugg, naturkunskap, engelska och företagsekonomi.. Känner mig inte på humör för det men jag måste verkligen kämpa, det är mina tre värsta ämnen och ett G duger inte för mig känns det som, dock vet jag att jag inte kommer få mer , men drömma går ju ? :)



Det är lite det här som gör att jag är depp, jag kommer inte kunna dansa nå mer. Jag vill inte sluta, men jag måste.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0