Dagens blonda

Hatar, verkligen, HATAR torsdagarna. Det är den sämsta veckan på hela veckan och jag vaknar med en ångest, vill inte gå till skolan. Men men, dagen flöt väl på rätt bra. Tyska provet kändes galant så jag hoppas på ett vg / mvg. Ska ha mvg i slutbetyg, så är det ! Men jag åker ju till Deutchland snart så då blir det ju träna ännu mer på't. Iallafall det muntliga!
Okej, så nu kan jag släppa svenskan och tyskan, skönt. Imorgon är det matte B prov, jag citerar ludwig ; PQ formeln ska bankas in i huvudet. Nästa vecka är det en vetenskaplig uppsats som ska vara inne, sedan har vi naturkunskapsprov dom är skitsvårt, kan ingenting. Därefter är det ett informations tal som ska hållas, och sedan är lovet kommet. Välbehövligt!


Dagens blonda av Ludwig ;
- men hallå, vem fan är johanna Green?
man kan väl fortfarande heta gren fast man stavas med två e, lilla du?;)

Kommentarer
Postat av: mattesnillet!

PQ-formeln

x = -P/2+-roten ur; P/2 upphöjt till två -q

hihi

2008-10-17 @ 22:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0