Ikväll?


Igår så ringde min kära barndomskompis Tim och vi pratade länge,länge och ännu längre i telefonen. Vi ska träffas på söndag, det var så jäkla längesen. Vi låg och pratade om massa minnen igår, och herregud vad jag skrattade. Sånt där behövs, jag älskar att tänka tillbaka - men de har ni väl redan märkt ? ;)
Jaja, ska bli kul att träffa pojken iallafall, var så längesedan. Ikväll så tror jag att det blir filmmys med mina damer, skulle sitta fint det. Jag såg på step up 2 imorse igen, satan i gatan vad bra dem är. Jag tror vi ser på den ikväll om jag får välja ;)
Imorgon kanske vi börjar riva lite tapeter där uppe, vi har haft som mål att vi ska byta fönster hela övervåningen först och de ska jag se till blir imorn, så kanske vi kan börja tapesera nästa helg eller något. Jag är sugen på brunt + orange + guld, eller nå sånt. En mörk, matt orange färg. Eller grått? Eftersom vi har gråa dörrar? Det skulle ju vara snyggt med mörkgrått, ljusgråa dörrar och vitt tak, om man kirrar någon fondvägg kanske? Nja vi får se :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0