Vilken ?!

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg är jag sugen på en ny mobil, men jag vet inte vilken ?! Jag skrev ju om patricias mobil, den är helt fräään, och det är den ni kan se nedan. Samsung touchwiz heter den iaf och den verkar superkul, roligt att testa något nytt men ändå är jag så himla oteknisk som man kan bli känns det som och jag har levt på sony ericsson hela mitt liv och hur fan ska jag börja lära mig den? Liksom jag tycker varje steg i en ny sony ericsson är en svår grej att lära mig och nu en helt ny modell och ett helt nytt märke.  Men ändå känner jag just den där känslan att testa nå nytt, och den är 2000 kr billigare än den andra så jag får ju pengar över då, mer shopping alltså.



Men den här modellen (nedan) har jag tjatat om enda sen jag såg den på hemsidan i maj typ, och jag tänkte "hur fan ska jag orka vänta till oktorober-november tills den kommer ut" men alla tjatade att det är bättre att vänta tills jag vill ha en jag är nöjd med. Det är 8.1 megapixel på den så den är säkert bra tack vare det, det är ju kameran jag vill åt. Fördelar här är ju att det är sonyericsson och att jag inte behöver lära mig nå nytt MEN den är helt vanlig i modellen och det känns så jävla boring, vill ju ha något som sticker ut lite och inte vara en i mängden. Det negativa här är ju att den är dyr, den är lika till modellen och det är troligtvis inte bara jag som köper den..



Kommentarer
Postat av: Josse kosse ! =D

Jag tycker du ska ta den med kameran eftersom du knäpper bilder typ jämt :D

2008-10-23 @ 22:02:38
URL: http://josefineskold.blogg.se/
Postat av: sara nordlander

jag har touchwiz :D den är redigt bäst

2008-10-25 @ 11:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0