you gave me faith 'cause you believe

Jaa, nu sitter man och drygar på youtube. Försöker få upp min bror ur sängen för han ska till tandläkaren, lika som jag! Jag hatar verkligen tandläkarn, jag får en klump i magen varje gång jag går dit. Ångest? Kanske.
Jag vaknade kvart över 9 idag och runt 10 tog jag bort plasten runt tatueringarna, det var skitsvårt i nacken för man såg inte på vilka ställen "bläcket" försvann.
Jaa, vad ska man göra idag då? Har bara middag på schemat ju, men en sån här dag är bra. Då man bara kan slappna av, för det har jag inte gjort på hela lovet och det är illa!

Imorgon ska vi nog till Alborgen iallafall, kul! Dock är ju jag helt handikappad känns de som, det stramar liksom i nacken där stjärnan är hela tiden, får panik när man ska ta på dig jackan. Känns som att man förstör den eller nå, och de vill jag ju inte. jag måste nog ner på stan också, tänkte köpa lite extra detaljer tills på fredag. Gud vad kul det ska bli =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0