Sjuk.

När man är sjuk så är det jäkligt tråkigt då man bara gör samma och ser samma saker hela tiden. Förkylning + snuva hör ju ihop, likaså snuva + näsdukar. Så då hittade jag ett par skitsöta näsdukar idag, nu kanske de sjuka blir roligt, haha ;P nä jag skojar bara, men det är ju lite roligare än bara vanliga tråkiga förpackningar?



När jag ändå var i farten med att leta efter nå kul så hittade jag en mascara, sen så tänkte jag även testa brunkräm igen, jag har inte använt det på flera år och det är lite drygt med puder, så nu när man vill vara lite fin ska jag testa med brunkrämen då det ger en fräschare look ;) Proffsig jag lät va?


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Var mascaran bra? =)

2009-02-20 @ 16:10:51
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0