WE CAN WORK IT OUT

Tjenixen!
Har nyss sett massa oth avsnitt, ska sluta se nu så johanna kan kika lite medans jag är borta och grejar, blir väl att vi ser ikväll med, efter jag varit med limpan.

Körningen gick bra, det går bättre och bättre faktiskt! sen hämtade världens snällaste jimp mig och vi åkte ut till valbo och leta lite grejs, hihi. Blev superduper bra iallafall, åkte sen hem till han och prata massa och lyssna på GRYM musik! Den gossen har världens bästa musik smak, jiha!
Han skjutsa hem mig och jag gjorde lite krööbbb och så blev de oth dirr :) Nu väntar jag bara på att mamsen ska sluta så vi kan åka och klippa oss, måste få bort allt det risiga innan turkland, vill inte ens tänka mig hur jävla solblekt och risigt det kommer bli av allt saltvatten, INTE nice. Så när jag kommer hem kan jag äntligen lägga i mera bruna slingor i håret, allt har ju blekts bort.. som vanligt.

Imorgon natt åker vi, kan ni förstå att jag längtar, bort från allt jävla skit och från alla äckliga idioter som är skit? :) ja precis, du ja ! 


bilder sen förra året i turkland, precis ett år sen. jiha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0