WHAT A DAY

Inlägget innan skulle publiceras för 5 timmar sen, men av någon innan gjorde det inte det ?

Jag har en enorm sträckning i bakre låret, det gör skitont och jag kan inte ens nå golvet med händerna? Kom hem och böt om till varma kläder och gick ut på promenad med pappa och vovven :) men.. när jag kom hem igen kände jag ett tryck, jag vet absolut inte vad det var men efter någon timme brast det. Jag och mamma rök ihop i ett stort jävla bråk, vi har nog aldrig skrikit så varandra på mycket haha. Så.. pappa kom och hämtade mig. Du är så snäll.<3 Pratade ut med nina också, jag vet att allting kommer att lösas mellan oss :) puss på dig


Nu har jag äntligen blivit vän med mamma.. Ibland förstår jag inte varför sådant här händer.. Jag HATAR att bråka och jag försöker undvika det hela tiden. Vad gör jag för fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0