HUR BLEV DET HÄR DÅ?

pust, stön och allt vad fan det heter. Jag är så slut så det finns inte.
Vaknade sent igår, somnade skitsent så ja, idag får jag väl stå mitt kast.
Imorse när jag vaknade tänkte jag; YES min sista jobb-måndag på hela sommaren.. Trodde jag ja, när jag kom till jobbet var det panik. Alla stod och diskuterade i vilket hörn man än kom. Alla vill att jag ska jobba nästa vecka, för det kommer inte gå annars. Men vafan, jag har ju sett fram emot denna vecka så grymt mycket ju. Att bara veta att YES nu är det fredag, nu slutar jag och kan dra på en road-trip, eller vafan som helst..
Får se hur jag gör. Känns gött med extra pengar med men vi får se.

Min cykel är helt kaputt haha, så vi fick gå hem. Tog ju sin tid och inte fan va vädret i det kallaste lagret måste jag säga.
Nu blir det käk sen ska jag åka och sola med mamma, måste ju bli lite bruun vafan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0