AND HERE WE GO..

Jajamen, nu blir det bloggning igen!
Har faktiskt tänkt på det flera dagar, men har glömt bort det, gör inte så mycket om dagarna när jag kommer hem från jobbet heller, nirrba att ha en bloggis då ju!

Sitter och kollar på utomlands resor, jag vill åka nu! Men jag jobbar till den sista juli, sen efter det SKA jag ha semester. Någon som vill åka med mig ? :D jäjä. Ska tjata på att Nina ska åka med mig, fan va mysigt. Två soldyrkare, haha ;)

Helgen spenderades med min bästa ida.. Har så sjukt kul med henne, hon är så jävla rolig så det finns inte. Så åker hon till kreta på lördag i två veckor, hur fan ska man klara sig alltså?



KOMMER NY DESIGN SNART!

Kommentarer
Postat av: Ida

jag förstår inte hur jag kommer kunna klara mig!! längtar till fredag honeypie <33

2009-06-21 @ 22:09:37
URL: http://xenofobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0