sssss ;)

Skolan gick super, slutade kl 12 så cykla och kolla på pats lägenhet då :) superfin.. vill också flytta.. :)
sen tbx till skolan och pluggade psykologi och religion men har mycket mycket kvar att plugga... ååååh.. Emma kom till skolan med, skitsnygg var hon i håret :) längtar till i vinter då jag, emma, josse och brudarna  åker till lingbo flera helger och åker massa skoooooooter och myser, var sjukt mys i vintras :) 
  cyklade hem iaf och har precis klippt våran jävla gräsmatta, hatar att klippa gräset haha! Men behöver pengar!
Nu ska jag laga mat , blir nog fiskpinnar fan va smaarrriigt. ida läste du JAG lagar mat ;)

sen blir det råplugg, idol och kanske köra lite, fint som snus de ..



min bästa! <3
snart åker fan löshåret i igen, fast jag lovat att inte ha nå innan studenten hahah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0