UÄK!

Nu har jag pluggat lite på internationell ekonomin tills imorgon. Kan det inte utantill än, och kommer troligen inte kunna det heller men att prata flytande och spritt gör det ju så mycket bättre. Så jaa, lite kvar nu bara. Josse ringde och vill ha med mig ut men jag vet inte om jag pallar och jag är så taggad till lördag ändå haha, jag tror jag väntar ;)
Ska bli så jäkla mysigt, först ska vi (jag, ida och angelica) käka hos ida och bara tare lugnt och mysa , dricka lite och så sen drar vi vidare till nå place och dricker , tror inte de blir nå värsta "dansadansa" kväll utan bara umgås med massa folk, nice det med :)
Saknar ida så jävla mycket så jag spricker. Hatar att jag har så mycket i skolan och inte hinner med att träffa alla jag vill. Men vet ni vad det ABSOLUT bästa är?
När jag är helt ledsen, pratar med ida, efter fem min mår jag bra och kan skratta som bara den. Och idas skratt är så grymt jävla rolig, så fort hon skrattar kissar jag på mig nästan av garv för hon är så jäkla skön!


Imorgon ska jag och brudarna ut till älvkarleby, kommer väl dit runt tre (fast jag slutar halv 11, haha..) sen så ska vi rida jättelänge, finns fina stigar till långsand så dit blir det nog:) längtar som bara den.. :)

Nu ska jag passa Louise litegrann, sen plugga. Mamma är och köper godis till mig nu, det behövs en sån här dag ! ;)


ÄLSKAR dig, min fina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0