GLA TJEJ !!!!!!

JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!!!!
Jag har fixat satt jag får 224 ögonfransar för 100 kr, asså fattar ni?!=!?! HUNDRA RIKSDALER.
NU JÄVLAR SKA JAG FIXA ALLT! Jag ska ha de varje dag, ååååh sitter och skrattar hur mycket helst, haha happygirl!! :)
Och massa annat, så jävla glad. Alltså folk är så jävla snälla, hur kan de komma fram och säga hur fin man är, hur duktig man är?
Nu när jag var ute med smilla så bokade jag en granne liksom, as gulligt. Imorgon ska jag sminka ca 10 (om inte mer) och det är så kuuuuul att de tkr jag är duktig, liksom snart make-up arist och snart jobb på ett stort företag (dont gonna tell ya yet) ;)
Och dessutom så har jag rannsakat mig själv typ, jag veet vilka som är mina BRA vänner och vilka som bara hör av sig när de passar dem, ska skita i allt och inte lägga energi på dem, pallar liksom inte :D DRAR NER MIN LYCAK SÅDÄRA VA, haha who cares liksom, om en ful jävel som dig/er. hahaha


Nu sitter jag och kollar på någon film, linus har sovit i två timmar så ska väcka han nu så blir det filmmys.

BTW, mitt hår blev skitfult.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0