BAL?

gäspis vad trött jag blev, blir nog slaggination snart. Ska väl upp i duglig tid imorn (ha ha får se de imorn ;)) Tänkte försöka plugga hela dagen och sammanställa repotaget, får se hur det går =)

Sitter och kikar på massa balklänningar nu, asså jag vet inte !! jag vet inte om jag vill gå eller inte, har aldrig varit taggad när alla typ planerat sedan ettan eller är helt nervös inför de nu. jag vet fan inte, visst att det är "once in a lifetime" men nää, fan jag vet inte. beslutsångest.. Känns så bortkastat att kasta bort massa pengar på klännining och allt om jag inte ens vill :/ gahh dt är svårt.

Kommentarer
Postat av: hannah

det är helt klart värt det! :) känner du ingen som kan sy? Min mamma sydde min klänning, och den blev perfekt. sen balen var hur kul som helst!! det är verkligen värt alla pengar =)

2010-02-02 @ 09:58:17
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0