plastic fantastic

Fan vad kurt (linus papegoja) härja i morse, skrek som en galning och skrämde livet ur mig så jag tappa hela glaset i bordet haha! sen blev han snäll och då fick han äta macka med mig :) snäll pippi ..

Vid tre ska jag sola iaf, har blitt så himla blek!ska kolla om man kan sola 20 ist, det borde vara bra :D sen efter det har jag körlektion (20 över 4) och den håller på till fem, säkert 10 över eftersom han pratar så m kt ;) så kommer linus och hämtar mig, åker och köper en sallad eller nå och sen ska jag kolla på hans match (: blir nog vinst denna gång igen må ja trooo !

Sen blir det väl pluggination för fulla muggar, till körkortet då!!


köp;)

Kommentarer
Postat av: hannah

hahaha har du håkan på ansans eller? ;)

2010-02-17 @ 14:27:05
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0