Puss på er

kom nyss hem till linus från mig, haha knepigt det lät (;
har tränat med sara ! gick skitbra och var så himla roligt, var inte det vanliga puls utan dom hade bytt med torsdagspasset, as roligt :D mycket mer dans och shit, me like. det är bananas att träna med sara, hon är precis som mig. Skrattar och ler så fort hon kommer in i salen! Att inte se det som typ "faan idag är de träning igen" , och allt =) blir så glad!!

men en grej jag tänkt på. Att nu håller precis ALLA på med att räkna kalorier, att gå på någon diet eller träna för att bli smal. Jag blir så ledsen. Jag vill att alla ska inse att dom är fin som dom är, att det inte är nyttigt att gå på naturdiet eller att träna 13 gånger i veckan, vet inte hur jag ska förklara men jag har varit precis där förr, tränade säkert två-tre ggr per dag, drack naturdiet, räknade ALLA kalorier i allt (tom tuggummi och tandkräm) men jag är lycklig nu. Önskar jag kunde skicka ut en stoorbamse kram till alla ni som läser det här och få er att inse att ni duger som ni är. Man behöver inte vara pinnsmal eller råsnygg , utan du är fin som du är. Du är en fin insida med ! Vill bara ge er den kärlek jag får varje dag, att förstå att ni inte behöver banta, räkna kalorier, osv fram till balen/studenten för att vara snygg då. Jag tror ärligt talat att din mamma, din pojkvän, din mormor tycker att du är lika fin som du är, plus eller minus fem kilo! PUSS !


Det här är vad jag är sugen på nu och jag tror att ni alla som tänkt dumma taknar eller GÖR det skulle kunna tänka er att äta det med. Vad är det för liv att räkna kalorier och träna sönder sig? Tränar man och äter precis vad man vill, då är jag lycklig! Eller jag behöver inte träna alls, jag är lycklig ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0