Träningsverk

Fick världens godaste frukost imorse! Ostfralla, risifrutti, bremhults juice, mums. Alltså, äter man en frukost som man verkligen vill ha och är sugen på på morgonen blir dagen så himla bra. Kul att vakna upp till torr gröt varje dag, skulle jag inteeeeee gilla.

Åkte ut till valbo vid 1-2 för att leta efter en dator till linus, han har ju redan en laptop men ska tydligen ha en stationär med, haha vissa ska ha allt dem ;) hitta en relativt billig men det är ändå många thailands tusenlappar som försvinner. MEN! Han kanske får jobba på hertz istället för snöskott, bra de.

När jag kom hem från valbo så försökte jag få tag ida om hon skulle träna men hon svarade inte, så ringde jag sara och mötte jag henne vid upplandsleden och pallra ned mot stan, blev en timmes prommis. Och jag då, tar ett par skor som jag aldrig har gått i. Vid fängelset känner jag att jag får skavisar, BRA !!!!! vi drog ett medelpass på friskan och allså jag har gått på många medel och går på många medel men det här, FYFAN!!!! jobbigaste passet ever, alla låg helt döda efter. MEN, det var roligt iaf. Blir detta pass varje tisdag hädanefter :-)

Älskling hämtade mig vid bussen , för att gå en kvart i köttiga skavsår uppfattar inte jag som roligt iaf. Väl hemma stog tonfisksallad på bordet och mums vad gott det var:D Nu har jag sett klart på OTH's avsnitt denna vecka och jag gråter så jävla mycket, fyfan vad hemskt det är nu :'( Jag tackar johanna som fick mig in till denna serie, världsgrym .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0