whatcha saay

Igår efter skolan mötte jag upp fina ida och vi drog och fika lite, sen träna vi! gick superbra och de är så kul att springa runt och hoppa, haha älksar det. tycker det är så kul nu när det är jag och ida som tränar, woohoo :D:D

Åkte hem och hittade ett perfa jobb, ska skicka in cv och så nu tänkte jag. Hoppas jag får det, håll tummarna :) Sen blev det paradise och lite bus. Linus skrämde mig så jag hamnade i chock, jag visste inte vad jag skulle göra. Jag börja gråta samtidigt som jag skratta, skit konstigt.. Sen låg jag vaken till fyra.. Jag kunde inte sova.. När tankarna kommer fram så kan man inte sluta tänka och det är konstigt hur klockan flyger i väg så fort.. Så det blev cirkus fyra timmar sömn för mig :( fan.. vill inte komma in i det där igen!

Nu har jag inte gjort ett skit, slutade tidigare idag. Ska på pass halv sex så har ingen aning om vad jag ska göra, tänkte gå hem till linus men han ska söka jobb och så ..

Föresten, jag, linus, sara och niclas har tittat på hus i thailand. Vi tänkte hyra det i fyra veckor och vara där nere och bara leva livet i slutet av november - dec. Kul va? Hoppas att allt funkar enligt planerna. Ska träffa Sara på fredag så ska vi kolla flygpriset och så. SKitkul! :D


Jag älskar sommaren, det är så jävla mkt bättre. Jag är så sjukt mycket gladare och mycket mer positiv. Jag vill ha sommar nuuuuuuuuuuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0