booooys

Hejhopp!
Idag är det stråålande väder, och lika glad för det är jag ;) har legat ute och solat i en halvtimme, har varit inne allt för länge nu men väntar på tacopajen som står i ungnen :D Runt halv har jag nog ätit klart och då lägger jag mig och solar till tre, hämtar louise och åker till volvo. Fan va dryg jag är, planerar jämt allt, tom när jag är sjuk haha. Men ska fixa lite med mamma och sådära.

Sen får vi se vad som händer, ska väl va med limpis haha. Liiite sur jag blev igår. Han har legat vaken med sin mobil måndag och tisdag till ett, halv två när han ska upp sex. Så igår gick han och la sig runt tolv (efter han hållt på med sin mobil) och då ville jag ligga och mysprata lite, öppnade mig som fan! och så blir han arg på mig för att jag inte förstår att han måste upp tidigt. jisses, killar asså :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt den där tröjan? Väldigt snygg och mysig ju :)

2010-06-17 @ 18:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0