EGGEGRUND

Har precis vaknat, Camilla kom in och väckte mig med mamma i telefonen haha ..  Mamma informera mig att det troligen blir jobb torsdag och fredag, kul! eller nä det är det väl inte, men lite cash till thailand iaf :)
Tänkte spara 500 på studiebidraget nu, eller 400 iaf :D sen om jag tjänar 1500 på två dagar så sparar jag 1000 . det är ganska nice !

Ska väl vandra hem om någon timme, orkar inte nu riktigt. Helt slöö! eller så väntar jag här tills linus kommer så går vi tillsammans hem :) vi ska sova hos mig nu, har sovit hemma typ tre dagar på 3-4 veckor för att han jobbar haha :')

I helgen blir det nog Eggegrund med min och linus familj (om jag inte skrivit det, haha virrpanna) eller nog. Det BLIR ! Det är nog Gävles svar på stockholms skärgård, har inga egna tagna bilder utan snodde lite av mammas. Jag tror att ön måste ses med egna ögon för den är så UNDERBAR. Vattnet är alldeles klart, det är alltid fint väder och oftast lä! helt underbart. (båt tjejen snackar ut haha..)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fan vad fusk.. jag vill också :(((

2010-06-30 @ 12:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0