fields of gold

Ibland strävar jag bara efter lugnet, ett lugn som bara innebär mig och mina egna tankar. På slutet har jag haft mycket, varit stressad hela tiden, mycket att göra. Inte haft tid med mig själv för fem öre. Och det är nu det liksom är slut.
Vad nu?

Jag har alltid saker att göra, jag ska ta körkort, jag ska utomlands, jag ska leva mitt liv. Men ändå känns det tomt, vad händer.. ? Imorgon när jag vaknar så har jag ingen skola att gå till, ingen plikt och ingen som egentligen bestämmer och tvingar mig vad jag ska göra. Inga prov, inga läxor, ingen ångest och dumma panikattacker. Utan nu är det tomt. Det känns så himla märkligt men ändå blir jag så lycklig när jag tänker att jag är FRI. Fri som en fågel. Jag har all tid att göra vad jag vill.

Och jag vill så himla gärna följa mina drömmar.. Jag vill öppna eget inom massage, hudvård och fotvård. Jag vill arbeta med människor! Jag ska ge ALLT för min dröm!




Kommentarer
Postat av: hannah

anställ mig då ;) precis vad jag vill jobba med!! fan, det är min dröm också!

2010-06-13 @ 21:45:40
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/
Postat av: hannah

yes, det är sant! :D haha.. jaaa, jag vill så gärna utbilda mig till hudterapeut! så jävla gärna, det måset jag göra nån dag.. men det kostar så jävla mycket pengar att gå såna utbildningar! men ja, vi startar eget ;) om hur många år? haha..

2010-06-13 @ 22:05:26
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0