DÖTRÅKIGT

Vill bara säga att det är inte bara nu i december månad jag behöver modeller, jag behöver det enda fram till MARS! så jag kommer säkert sminka flera av er fler än en gång, guys!

Sådärja! Vaknade upp med öronont, halsont och ledont. Försökt ge mig ut på en morgonpromenad men kunde bara gå lite mer än runt området. Suger big time.. Jag vill juuu träääna.. SKa försöka lägga mig på pilatesbollen och se hur mkt jag orkar, heh.

Efter det har jag världens trökigaste "föreftermiddag" framför mig, ska damsuga, diska, tvätta, vika tvätt osv .. kul va? nackdelar med att bo hemma själv haha ;p
sen ska vi handla också, får se om vi kanske äter hos mami sen. skulle va mys!!


Snart kommer mitt nya smink och det ska bli skönt att slippa Hm's äckliga smink! (jag la in denna bilden för att se vilket kääässsst pigment det är i billigt smink, ni ser kontrasterna va ? uäk :D kolla lila färgen liksom, både foundationprimer OCH ögonprimer under, smsa mig så beställer jag BRA smink åt er, promise  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0