LISTA

Jag har blivit nominerad av min fina ida bohlin :)
I det här priset så ingår det att jag ska dela med mig av 7 saker som ni läsare förhoppningsvis inte vet om mig.

1. När jag var liten hatade jag såna som var vänsterhänta. De fick inte skriva i min kompisbok utan jag var tvungen att skriva själv.

2. Jag älskar makaroner men HATAR spagetti

3. Jag hatar också såna som bara är med sin pojkvän mest hela tiden - and guess what, sån har jag blivit. Bad girl.

4. Jag är aldrig nervös. Jag kan prata inför 200 människor utan att bli de minsta pirrig, jag kan dansa inför flera hundra människor och jag kan gå på en anställnings intervju utan att bry mig. Jag känner liksom, take it or leave it.

5. Min dröm är att bli make-up artist / hudvård. Funderar på att gå utbildning nu snarast. Om jag får ihop pengar.

6. Jag tror jag lider av nå depression, som jag bara håller inom mig och inte vill prata om.

7. Jag blir irriterad hur lätt som helst.

Jag utmanar;
De som vill! hihi. alla som läser det här ! länka till er blogg sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0