MOBILBLOGG

Hej hörrni!
Är superduper trött efter en lång, men lärorik dag!
Åkte iväg och lämna smilla till linus mormor och morfar imorse , sen vidare till valbo. fan vad SNOR halt det var!!! körde typ 70 på motorvägen haha!
Väl framme så började vi med rengöringen (för er som inte vet började min MUA-kurs idag) , sen la vi foundation och kika efter varma och kalla typer. Ganska svårt de det finns fall då man är väldigt "i mitten", sen rouge. Gjorde även bröllopsmakeup , dags make up och en "kändissmink" haha vet inte vad hon heter, men ngn gammal iaf som hade mycket eyeliner! Niiice..
Fick så jävla bra tips och vet en GRYM hemsida som  jag ska in och kika på nu, men jag är tyst. tänker inte säger till NÅGON! hihihihi ..

Imorgon ska vi köra på glitter, sotning, lösögonfransar och lite mera ! sen på fredag kommer massaaa modeller, haha kul :D

NU har jag precis tränat, kikar lite på bonde söker fru men det suger.. ska kika på eclipse tror jag , inte sett den än!

Imorgon ska vi även boka våran thailandsresa, åh det kommer bli underbart. LÄngtar sååå himla mycket, bara jag och älskling liksom, komma iväg och bli superduper mega bruna, mi lajkiiii .. lite mer än en månad kvar tills vi åker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0