ni fattar inte

hur jävla kul det är att sminka, alltså det är så jävla roligt och kreativt! imorgon ska jag göra en så jävla fin sminkning alltså, tror jag ska göra en bröllops och massa fransar på mig själv !

idag har vi sminkat modeller,
första kvinnan var typ i 40 års åldern, ganska svårt då hon hade lite problem med ögonen men det gick bra och hon blev såååå nöjd!
Andra var väl kanske i 30 års åldern, gjorde en sotning på henne med matta ögonskuggor, superduper nice  ..
Sista va typ 25 och gjorde en sminkning i skimrande ögonskuggor med lite lila i, åååh de blev så jävla snyggt ni anar inte. Jag lägger upp alla bilder så fort jag fått dem av Ingela! :)

Kan tills vidare lägga upp lite basic bilder på mig!


En vanlig dagsmake, samt en bröllopsmake

HAHAHAHA så jävla ful bild! Men har en kvällsmake (typ lila..) och en sotning på andra ögat, utan mascara och inliner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0