TRALALA

Gårdagen var så mysig! Käka här med lisa, linus och wilma, köttfärspaj . mums mums.. Sen vidare till Linus mormor och morfar på fika, hem till mig en snabbis och hem hit och hade popcorn mys i soffan med viktor, wilmis och limpis. Så jävla mys. Älskar er allihopa :) !

Camilla kom in och väckte idag mig vid 9 med en annan busig vovve! Charlie var här, så de har busat ett tag nu. Men måååste verkligen få smilla lugn, alltså när vi är på nedervåningen och charilie där uppe piper hon som fan och jag hatar sånt, min hund ska de va pliii på haha nej men jag vill ha det så :D

Senare ska jag fixa mig som fan, känner mig så himla risig! Så ska vi nog ut till Coop och köpa blommor till vi flyttar, å kanske sängen :) nice times ..


Kommentarer
Postat av: wilma

vi älskar dig med!!!

2010-10-21 @ 14:41:34
URL: http://kollaenwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0