HALLOO

Vaknade halv 11, käkade soppa och drog och gymmade. Tre gympass på tre dagar när man går på den här soppan är jävligt bra, man blir ju tröttare och har inte samma energi.
Imorgon blir det träna igen och troligtvis på lördag, 5 dagar får räcka den här veckan :)
Men ni som funderar på att börja med soppan, gör det ! Alltså en vecka av erat liv är ingenting och skulla jag skriva vad jag och linus har gått ner skulle ni tappa hakan ;)

Sen drog vi till arbetsförmedlingen där jag träffade gulligaste zanna, åh hon sprider sån jäkla energi alltså! love love love. Tjabbla lite om att sätta i löshår och antagligen så ska jag göra de, inge clips då!
Eller vad tycker ni? Clips eller Nagelhår?


Det kliar i mina fingrar, men orkar jag göra ngt nu?

Kommentarer
Postat av: mia

Men hur blir det när man slutat med "sopp dieten" då? Håller sig vikten eller måste man fortsätta med soppan? :)

2011-04-06 @ 18:36:21
URL: http://miaaberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0