Min dag..

Vilket jäkla väder det har varit idag va ?
Runt halv 10 åkte vi till Linus mamma och satt ute på deras veranda och "soldäck" ;) riktigt jäkla mysigt var det. Strålande sol hela dagen och inte en enda vindpust!
Kl 1 hämtade vi Louise och gick ut med dannes hund, bella. så söt liten tax :) hihi.

Åkte tillbaka till Linus mami och solade till fem , och sen till mamma för att käka tacos, riktigt mätt blev vi idag med. Så skönt när man kan äta borta och bara skita i disken haha! ;-)

Nu har jag åkt på världens solsting tror jag, drack max 1 glas vatten idag så har världens huvudvärk + frossa :( ska lägga mig ner i sängen och läsa en bra bok, har ni läst camilla läckbergs böcker? Grym! Sen vi kom hem från thailand har jag blivit en riktig läslus ;-D

Jag vet att det har varit dåligt med smink-bilder och så, men tänk - det är fint väder hela dagen och så ska man sitta ute med massa foundation och grejer, ne de funkar inte för mej :) haha. Måste bli bruuuuun !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0