VÄRLDENS BÄSTA HUND

ÅH. vad jag ångrar att jag inte hade kameran med mig idag.
Hemma hos Linus mamma satt vi upp massa hinder , typ låga hopp, stora hopp osv och tränade lite agility med smilla. Jag lovar att hon kommer bli grym på det sen!
Har inte mött en hund med mer energi än  henne, haha så jäkla mysig, jag tycker att jag och limpis har "uppfostrat" henne bra, hon skäller ALDRIG typ haha och är rumsren och bara det är ju ett bra tecken på att vi lyckats ! ;)


Min lilla fis!


Hihi annoonsen på henne när vi skulle köpa na, sötbäbis. Umbra hette hon då ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar verkligen din blogg :) vad är dina bästa tips för att gå ner i vikt? vart ska man börja? hur ofta ska man träna, vad ska man man börja äta osv? :)

2011-04-18 @ 01:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0