DEVOTE ELLER BLOGG

HEJSAN HOPPSAN.
Imorgon är min sista dag på Gösta Samuelsson Bil :) Ska bli skönt på ett sett, men trööök att lämna mina gubbar.
Dem ska bjuda mig på lunch någonstans imorgon så det ska bli mysigt, haha, så jävla roliga !! Och jag har bakat tårta till dem och mina favvisar på bilprovningen ;) Ska be dom skriva "WICKAN" när jag checkat in istället för reg.numret haha :D Bästa tony kommer lätt göra de.. Men imörra blir det nog lugnt och på lördag blir de fullt ös tror jag, jag är rå - taggad på fest, så vi får la se hur de blir ;)


Så sen så blir det bloggning på hög nivå. Jag funderar på om jag ska byta till devote? Där kan jag mobilblogga med massa bilder och sånt, är inte det lite roligare? så kan ni hänga med mig vad jag än gör och inte bara när jag sitter och häckar vid datten? :) Nu mååååste ni kommentera!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0