JIHA ..

Ahh fan vad slut jag är..
Var så jäkla trött imorse så jag orkade inte ta mig ut på en powerwalk, sa åt linus att ställa klockan en halvtimme senare så kunde vi gosa lite hihi.
Somnade om när han åkte och runt 10 hämtade jag upp Bella för lite gym. Gick faktiskt bra idag och överraskade mig själv på löpbandet faktiskt, glad tjej. Körde armar och mage och jag känner redan hur träningsverken kommer krypandes, skönt.
När jag kom hem tog jag en långpromenad på ca 40-50 minuter, så nu är jag helt sådär skakigt trött i hela kroppen, perfekt att ligga i soffan utan att ha nå ångest nu ;-)
Ska värma en viktväktar låda sen ska jag sminka mig lite, ska iväg till Bella igen ikväll och sminka henne. Å N G E S T. Säger som dig jag Sara, fel om det kunde finnas lite mer timmar på dygnet ;) har så himla många kvar.. gahh..
Bild från nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0