L to the ESS

Jag är så less på tråkiga personer, som inte vill göra något och breddar sig in i att "aa men jag måste vara hemma vid 10 och sova senast halv 11" osv.
Jag blir så frustrerad, jag var så förr med men de va för typ . eh mer än ett halvår sen, jag ville hem och sova samtidigt som linus osv men jag förstod att det bara är JAG som förlorar på det, förlorade kompisar och massa.
Tack och lov har jag underbara vänner idag som har förlåtit mig för det, jag ångrar de så jävla mkt..
Att man typ kommer med bortförklaringar för att man inte orkar ses osv, äh skitsamma :)


Mary Kay mötet gick bra, jag vill börja jobba med det.. får se hur det blir med pengar men som vanligt kommer det inte bli av, hatar pengar..


Kommentarer
Postat av: Bella

hoppas inte de va mig du syfta på för att jag inte orka ses ikväll? :P fast du vet ju att jag är sjuk så jag tror egentligen inte att de va riktat till mig ;)

2011-02-07 @ 20:02:19
Postat av: Ida

I know the feeling babe! Så fort jag har pengar så åker vi iväg någonstans, vart som helst och bara är <3

2011-02-07 @ 22:15:42
URL: http://xenofobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0